29 Ekim 2009

rulolardan kalemlik

yine eski dergilerden yaptığım bir kalemlik.itiraf edeyim biraz uğraştırıcı ama bitince çok güzel oldu..yapım aşamaları aşağıdaki gibi..
derginin bir sayfasını koparıp tam ortadan ikiye bölün.her iki yaprağada yapıştırıcı sürüp elinizle rulo yapın.bu rulolardan yapacağınız kalemliğin büyüklüğüne göre bir sürü yapın.ben 28 adet yaptım mesela..


sonra yaptığınız ruloları yanyana yapıştırın..ben 7 sıra yaptım.
 


yanyana yapıştırdığınız ruloların arkasına ruloların ebatı kadar tekrar karton yapıştırıyoruzki birbirlerinden kopmasınlar...


bu şekilde 4 adet bitişik rulo elde ediyoruz ve hepsinin arkasını kartonluyoruz....



eveeeetttttt...şimdi 4 adetten oluşan rulo demetlerimizi tekrar birbirine yapıştırıp bir dikdörtgen elde ediyoruzzzzzz...



şimdi son adımda sıra...oluşturduğumuz dikdörtgenin altına da karton yapıştırıyoruz..işte şimdi kalemliğimiz hazır.tataaaa....


biraz uğraştım ama yaparken eğlendim doğrusu..hemde baya dekoratif bişey oldu böyle rengarenk...siz başka bir şekildede değerlendirebilirsiniz.mesela içine yapma çiçekler koyup vazo olarakta kullanabilirsiniz.yada evinizin bir köşesine dekoratif bir süs olarak koyabilirsiniz...yapmak isteyenlere kolay gele:)))

Hiç yorum yok: