29 Ekim 2009

açılışşşş......




merhaba
herkesin cumhuriyet bayramını yürekten kutluyorum ve Allah bugünlerimizi aratmasın diyorum..aminnn:))

bloger'a bugün katıldım.Aslında başka bir bloğum daha var bakmak isteyenlere http://perisihri.blogcu.com/ (daha doğrusu var idi.)
ama birgün açtığımda kontrol panelime giremedim ve şifremi unuttuğumu düşündüm şifremi yeniledim fakat baktım yine tık yok..mail attım birilerinin yardımcı olmasını bekledim ama yok yok yok...bende buraya üye oldum şimdi herşeyi sil baştan yapmam gerekiyor:( ama yılmadım yıkılmadım ayaktayım çok yoğun çalışıcam ve yapıcam.
gerçi diğeride yeniydi ama çözene kadar epey uğraşmıştım artı birde yazılarım falan vs.vs.vs..neyse

şimdi tüm yaptıklarımı ve yapmak istediklerimi paylaşmayı sevenlerle birlikte bende paylaşacağım.

sevgilerimle.

Hiç yorum yok: