30 Ekim 2009

yeni çerçevelerim

evet bir çerçeve yeniledikten sonra arkası geldi:) 3-4 tane daha yapıverdim bir ara kiminin destek yeri yokru kiminin kenarları aşınmıştı kimin camı yoktu:) 2 tanesini yeniledim bir tanede kartondan yaptım.

bunun kenarlıkları kötüydü.0,5 cm lik gümüş simli bir kurdelayla komple etrafını sardım.sonra üzerine küçüklü büyüklü beyaz boncuları sıcak silikonlar yapıştırdım.valla eskisinden daha güzel oldu.görüntü kötü olmuş diye atmayalımmm:)))..

buda camı düşmüş olan çerçevem.elimde desenli krdelalarım vardı.tam çerçevenin ebatında kesim tutkalla yapıştırdım kurdelayı..içinede paşamın resmini yerleştirdim.Paşada tam paşa yani :))
veee son olarakta tamamen kartondan yaptığım çerçevem.

bunun yapım aşamalarını resimleyerek en kısa zamanda göstereceğim.kenarlarında kırık boncuklar var.ama en güzelide bu oldu şıkır şıkır parlıyor:))

Hiç yorum yok: