16 Kasım 2009

kutu kaplayalım


Tamamen geri dönüşüm olan kutumu bir gecede yapıp kapladım.etrafımda gözüme ne çarparsa ondan birşeyler yapmaya bayılıyorum ve yaparkende inanılmaz zevk alıyorum.Böyle uğraşlar hem kafamı dağıtıyor hemde birşeyleri değerlendirmiş oluyorum.

Bu kutuyu yarın akşam ziyaret edeceğim bir arkadaşıma hediye olarak götüreceğim.Mor her zaman favori rengim o yüzden süslemelerinide mor yaptım.Yapım aşamasını aşağıdaki şekilde elimden geldiğince anlatmaya çalıştım.Buyrun:)


















umarım anlaşılır olmuştur resimler eğer şayet daha detay istenirse yazarak yardımcı olurum.
Birkaç gündür uğrayamadım bloguma elimdekiler acaip birikti.Değişik araştırmalar,resimler,yine kendimce yaptığım objelerrrr vs.vs.:) bir an önce aktarmak için sabırsızlanıyorum fakat çalıştığım için her gece pc başında oturamıyorum işte.Bu geri dönüşüm kutuyu yapmak isteyenlerede kolay gele:)
sevgilerimle...

2 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

Haklısın çok vakit alıyor ama cici olmuş canım

perisihri dedi ki...

çok teşekkür ederim.ayrıca ilk izleyicim olduğun içinde:)