18 Kasım 2009

Quilling örnekleri


Bugünkü araştırma konumda "QUİLLİNG" örneklerini bulacaksınız.Ne zamandır aklımdaydı bugüne kısmet oldu.Quilling "kağıt dolama" sanatıdır.yapım aşamalarını incelediğimde çok zahmetli fakat bir o kadarda zevkli olduğunu öğrendim.En kısa zamanda (hatta belki bu akşam :) deneyeceğim.
muhteşem görünüyorlar öyle değilmi.Bunlarla hediye paketlerimizi yada kutularımızı ,çerçevelerimizi süsleyebiliriz.

Bu işlem el işi kağıtlarından yapılabiliyor.Elişi kağıtlarını 5mm şeritler halinde kesiyorsunuz bir kürdan veya çöp şiş yardımı ile doluyorsunuz.Sanırım profesyonel yapanlar farklı bir kağıt kullanıyorlar. Yapım aşamalarını ve birçok değişik modeli görmek istiyorsanız buradan bakabilirsiniz.

8 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

İnanılmaz zor bir tekniktir, Kore'li bir hocam vardı ara ara gösterirdi bana, hatta özel kalem tığ gibi çevirme malzemeleri de var adlarını anımsamıyorum ama şimdik

perisihri dedi ki...

evet baya zahmetli ama çokta zevkli.biraz sabır gerektiriyor bencede..

Stil Direktoru dedi ki...

Biliyorum canım yenisin ama anlamışsın dur bakalım 8 olsun hesap yapıcam sabah açıklıycam canım kazananı sevgiler

Nedret dedi ki...

Çok zevkli.Ben Kâğıt vs. den özel quilling kâğıtları alıp denedim.Çevirme kalemide alım.Kutu kaplayıp üzerini süsledim.Tavsiye ederim yapın.Bu konuda çalışan çok az zaten.Seveceksiniz eminim.

perisihri dedi ki...

Biliyorum çalışmanızı görmüştüm hatırladım şimdi.bende denedim ama quilling kağıdından değil. çok uğraştırıcı ama çokta zevkli aynı zamanda..

serpil dedi ki...

Çok güzel şeyler yapmışsınız, elinize sağlık çok beğendim :) Sabrımın sınırlı olmadığı zamanlarda ben de denemek isterim doğrusu :) Kolaylıklar diliyorum.

perisihri dedi ki...

çok tşk ederim serpil..çok zevkli bir çalışma oluyor tavsiye ederim..

Мързеланче dedi ki...

Great work!!! Cok guzel!