16 Kasım 2009

ponpondan tırtıl:)

Geçtiğimiz pazar günü paşamla bugün ne yapsak ne yapsak diye düşünürken (tabi bir taraftanda evi toparlıyorum bu arada malum tatil günümüz:)) dolapta renkli yumaklarım vardı onları görünce birden şimşek çaktı aklımda:P ev toplamayı falan bıraktık tabi:) aldık yumakları elimize birkaç tane ponpon yaptık yani yaptık derken ben yaptım tabi :) paşamda öyle bakıyo ne yapıcam diye..
sonra yaptığım ponponların aralarından iplik geçirerek düğümledim hepsini birbirine ve en baştaki büyük olana da boncukları tele dizerek anten yaptım:) işte sonra ortaya bu sevimli tırtıl çıktı.Nasıl ama :)
oğlumunda çok hoşuna gitti.hemde eğlenmiş olduk.Tabi şimdi tırtıl daha yeni olduğu için öylece duruyor kalorifer peteğinin üzerinde birkaç gün içinde elinde oynarken cılkını çıkarır kesin:)


Hiç yorum yok: