5 Aralık 2009

Yeni resim çerçevem...


Bu çerçeveyi yeni yaptım.Kartondan.Bu seferki baya iyi oldu ama resmin ebadına göre kartonu kesip hazırladım.Sonra etrafını kumaşla kaplayıp yapıştırdım.Kenarındaki çiçekte nikah şekerlerinden.Ben nikah şekerlerini saklarımda:) hepsi bir cam kasenin içinde rengarenk çok hoşuma gidiyor.


Bu da yakından çekilmiş hali.Resimlerim güzel çıkmıyor üzgünüm.En kısa zamanda bunuda ayarlayacağım.
İçindeki yakışıklıda oğlum:) kendisi biraz artisttir de...:)

Bu arada sevgili neduk abla bloğumu gezmiş ve  takipçim olmuş buradan kendisine çookkkk tşk ediyorum.
blogumda kendisinin boyadığı camdan sarkacı görmüş.Meğer benim verdiğim link kendisine ait değilmiş.Çalıntı yapmışlar.Neduk ablanın uyarısı üzerine linki hemen düzelttim.Bilginize.
Çalıntı yapanlara dikkat etmek gerek ama bende acemiyim daha anlayamadım çalıntı yapıldığını.çok özür diliyorum neduk ablam..
Sevgilerimle...

Hiç yorum yok: