18 Aralık 2009

Yılbaşı ağacı broşum...

Eveettt bu da benim yaptığım yılbaşı ağacı broşu.yapıcam dedim yaptım:) kurtulamaz mümkünü yok:)

Nasıl olmuş beğendinizmi.biraz böyle şey gibi ama nasıl desem banal duruyo biraz:) ama yinede ben yaptığım için bana güzel geldi:) üstelik şalımın üzerine takınca da şeker göründü bana.


Bakalım size nasıl görünecek.yarınada örgü fularlar koyacağım buraya. saat 23:55 şu anda 24 olsunda tarih yarına geçsin dicem ama bekleyemiycemmm:) dediğim gibi yarınada fularları koyarım.Birde şu resimleri bi ayarlayabilsem daha mutlu olucam ama acemi olduğum için onu beceremedim daha widget ayarlarını yapamadım birtürlü.öğrenicem zamanla inşallah:) Şimdilik hoşçakalın...Sevgilerimle...

8 yorum:

Unknown dedi ki...

süper olmus cnm koyu renkte kendını bellı edıoor.bu arada sana da ıı seneler:)

Stil Direktoru dedi ki...

Çok özgün olmuş bak bu bayıldım

perisihri dedi ki...

teşekkür ederim özge sipahioğlu hepimize iyi ve mutlu seneler inşallah...

perisihri dedi ki...

teşekkür ederim stil drektörücüm:)

Yelda dedi ki...

Ellerine sağlık canım süper olmuş
Çok şık duruyor iyi günlerde kullan canım
Sevgiler

perisihri dedi ki...

çok teşekkür ederim yelda cım saolasın..

Nur dedi ki...

Cidden güzel, sadece telin görünmemesi için daha sıkı boncuklanabilir sanırım veya minik birşeyler sarkıtılabilir ama bu hali bile farklı görünüyor hiç görmediğim türden.

perisihri dedi ki...

tşk ederim Nur evet söylediğin gibi de yapılabilir tabiki..