18 Aralık 2009

Yılbaşı takıları...

































Dediğim gibi bugünkü zamanımı nette sörf yaparak geçirdim.Ve yılbaşına uygun takılar ve aksesuarlar resimlemeye çalıştım.Resimlerin tümü internet kaynaklıdır ve kaynak linkleri altlarında yazılıdır.Bilginize:)
ilk sırada boncuktan yapılmış bir ağaç var.Boncukları teller dizerek yapmışlar ve çokta cici olmuş.Bu aksesuarı evinizin bir köşesine asabilirsiniz yada bir yılbaşı ağacı süsü olarak kullanabilirsiniz.
Hatta ben hemen denemeyi düşünüyorum..
        kaynak

Buda yine bonculardan yapılmış bir ağaç ama bu tasarım bir broş.Kolye ucu yada küpe olarakta yapılabilir bence.






Bir çift küpe ve boncuklardan yapılmış kar tanesi kaynak


E tabi birde bu takıları asabilmemiz için bir takı ağacı:) güzel fikir yapılışıda kaynak yazan yerde mevcut.
Bugünlükte bu kadar olsun.En güzel ve en mutlu yeni yıllar sizin olsun.
Sevgilerimle.....

1 yorum:

cecilia dedi ki...

çok güzellermiş, 3. resimdekini beğendim (: